VP_VP_ALL_1920x455_1805_Jan_Bergström_Arcipelago_Lifejacket_Sitting.jpg

Kundfördelar

För oss på VitaeLab är det viktigt att det är både enkelt och fördelaktigt att vara kund hos oss, du blir automatiskt medlem i vårt bonusprogram när du beställer en produkt från oss. Därefter får du automatiskt bonuspoäng på alla kommande köp, bonuspoäng som du kan använda för att plocka ut andra kosttillskott och produkter.

Bonusprogram

Från och med ditt första köp hos oss är du med i vårt bonusprogram. Du får bonuspoäng varje gång du köper ett kosttillskott samt när du rekryterar en vän till att bli kund hos oss. Även ditt första paket kosttillskott, som du betalar halva priset för, får du full poäng för. Dina bonuspoäng finner du på fakturan, du kan även kontakta vår kundservice på 0771 – 21 07 00. Med dina bonuspoäng kan du beställa produkter som du får utan extra kostnad, alternativt köpa utvalda produkter till rabatterade priser.

Dessa erbjudanden kan utnyttjas när du samlat 5000 poäng, vilket motsvarar till exempel två leveranser av VitaePro. Dina bonuspoäng kan du använda till att prova några av våra andra kosttillskott eller gratisprodukter. Du kan också köpa våra spännande produkter med fokus på hälsa och livsstil till väldigt rabatterade priser, genom att kombinera att använda bonuspoäng och betala en viss summa.

Utbudet av produkter uppdateras kontinuerligt och varierar beroende på säsong. Se aktuellt produktutbud och priser på vitaelab.se. Vi förbehåller oss för eventuell slutförsäljning. Det är enkelt att beställa bonusprodukter hos oss! Du kan beställa genom att skicka en e-post till info@vitaelab.se eller ringa kundservice på telefon 0771 – 21 07 00. Om du valt att beställa gratisprodukter kommer dessa tillsammans med din ordinarie leverans.

Tryggt, enkelt och bekvämt

Vi vill att det ska vara enkelt för våra kunder. Därför får du din leverans direkt hem till dig var sjätte vecka. Som kund hos oss kan du även anpassa dina leveranser efter dina önskemål och behov. Du får din leverans i god tid så att du inte riskerar att kapslarna tar slut, och med hemleverans vet du att produkten alltid är färsk. Vi har ingen bindningstid, utan du kan när som helst pausa, ändra eller avsluta ditt abonnemang hos oss. I enlighet med Distans- och hemförsäljningslagen har du 14 dagars ångerrätt från den dag du tar emot varorna.

Givetvis är vi måna om våra kunders köptrygghet. Du behöver inte betala i förskott eller lämna ut ditt kontonummer. Vi sänder fakturan med din försändelse och du har fjorton dagar på dig att betala i lugn och ro. VitaeLab är även certifierade av Trygg e-handel vilket gör att du kan känna dig trygg när du handlar av oss. Endast stabila och seriösa e-butiker kan bli certifierade, Trygg e-handels uppgift är att skydda dig som konsument. Du läsa mer om vårt certifikat här.

Professionell kundservice

För oss är varje kundmöte precis lika viktigt och vi vill att du ska känna dig nöjd och glad när du varit i kontakt med oss. Vår personliga och professionella kundservice finns tillgänglig varje vardag mellan kl. 8.30–16.30 på telefon, e-post eller via kontaktschemat på vår hemsida. Våra medarbetare på kundservice har stor kunskap kring våra produkter och samarbetar med vår forskningsavdelning och marknadsavdelning för att kunna svara på just dina frågor.

Kundservice bidrar med den information du önskar, vare sig det handlar om frågor eller information kring våra kosttillskott eller ingredienser, eller för att skräddarsy ditt abonnemang så att det passar just dig. Vår kundservice erbjuder service på svenska, finska och engelska.